A new day in paradise!

Ny dag och nya möjligheter!

Klev upp vid halv åtta (varför vet ja inte) Fikade frulle och sen kring kvart i nio började jag vandra till arbetsförmedlingen. Väl framme va ja först på plats så jag anmälde mig arbetslös så nu förhoppningsvis får ja börja stämpla. :) Sen har det blivit en promenad med hunden och lunch och nu ska ja ta på mig längdskidorna och bege mig ut i spåret för att se om ja kan det här! :) haha!

Igår frågade mina föräldrar va ja skulle göra, å innan ja hann svara säger min mor: Men nu ska du väl bara tjäna pengar så du kan ut å resa igen! Vilken tur att hon sa det så glatt, för det är precis det ja vill göra! haha! :)

Idag lyssnar jag på Jack Johnson! Så bra!

/T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0