Det är ett under..

..att jag fortfarande är vaken! Men mest troligt så har jag gått in i andra andningen och så fort jag lägger huvudet på kudden så kommer jag att somna!

Dagen har spenderats hemma tillsammans med familjen, tomtar har plockats fram, julgranen har klätts och vi har kikat på film sen vi var små. Efter det så kom älskade Tjorven och hämtade upp mig och Turner för att svänga förbi på Bondevägen och säga hej. Efter lite gitarrspelande hoppade vi in i bilen igen för att få åka lite karusell runt runt runt (A kör ju som om hon har stulit bilen!?) och inte nog med det! Vi lyssnade dessutom på Ronny & Ragge :) Haha!

God jul mina älskade vänner! Hoppas att ni  varit snälla i år så att tomten tittar förbi med många stora och hårda paket!


Julskinka och tunnbröd sen blir det sängen!


/Äm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0