Kissnödig är bara förnamnet.....

Imorse vakna ja så kissnödig att ja nästan höll på att kissa på mig. Oj vilken pers!

Haha. Nu ska det börja bloggas igen.

Jag har en plan med mitt liv, men om det kommer att gå som ja vill det får man se om ett år! :)
Måste få säga att det va skönt att sova i sin egna säng, men sen kom ja på att det bara är täcket å kudden som ja tycker mest om, fast sen kom ja på att det är juh faktist bara kudden, så nästa gång ja drar nånstans så tar ja med mig kudden! :) hahah....så tokigt!

I'm just gonna say....."what what"

Nu frulle med varm mjölk så man blir frisk.....kanske måste ja uppsöka "hospital"? Eller va säger ni brudar?

haha....ha en bra dag, idag ska vi upp till Borga!

tjopp tjopp

Kommentarer
Postat av: Amanda

härlig design

2008-12-21 @ 09:15:01
URL: http://www.metrobloggen.se/Dotteralberta

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0