Kvart före...

....doppar dagen och här sitter jag och lyssnar på Bob Dylan. Han är fasen grym! Tur ja vann han i klappleken som vi inte körde men som ja ändå fick mitt egna paket i för ja ville ha det. Kul Kul!

Ibland känns det faktist som att vissa personer inte vill umgås med en, men va ska man göra åt det? haha! INGET! Eller svarar dom ej på msn eller sms....kan dom inte bara säga NEJ iställe för att inte svara...? Jag känner personligen att skulle dom säga nej så äre ok men å inte svara då blir jag bara irriterad och går runt och irriterar mig på allt. Grrrrr

God Jul allihopa för nu ska ja hoppa i säng och sova så ja kan få vakna imorrn!

Bob Dylan - Blowin in the wind

/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0