Uppe före tuppen!

Igår var jag på julfest med "syföreningen". Vi åt tomtegröt och julskinka, sjöng snappsvisor, hade tävlingar och mitt i alltihopa tittade tomten förbi och vi fick oss ett paket var. Klockan 21.00 orkade jag inte hålla mina ögon öppna längre utan traskade hem i snön och la mig vilket resulterade i att jag slog upp mina blå klockan 06.30!! Galet,mycket galet! Förhoppningsvis lyckas jag vända tillbaka dygnet snart!

Idag blir det Borga med Turner och hennes pappa, imorgon kommer min kära syster och hennes kille, på tisdag kommer Tjorven hem och på onsdag är det julafton.



Langkawi -08

/Äm


Kommentarer
Postat av: annso

Jag hade ju också en härlig natt.. not.

Gick och la mig 21:30, somnade väl vid 22:30 och vaknade kl 3!!!! Och låg vaken till typ 6.. kul.. LOVELY!

Glada damen på jobbet idag.

2008-12-21 @ 09:26:47
Postat av: Äm

Annso - Fyyy då! Men vet du vad? Nu är det inte länge tills du komma hem till Dorro och gissa om jag längtar?!

2008-12-21 @ 09:45:37
Postat av: Tess

Vilken underbar bild.



kan tänka mig att det tar några dagar att ställa om med sömn och allt.



Skönt att ni har kommit hem hela...hoppas vi hinner ses något snart.



Kram kram

2008-12-21 @ 14:22:55
URL: http://anntezz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0