Gatufesten

Spenderade alltså min helg i Sundsvall. Ooh så trevligt vi har haft, å fulla blev vi å även bakis. Lyckades bara se Hellacopters och E-type (som var typ roligast nånsin) annars var det mest härj med Emil och hans kompis Leo.
Blev ändå inte en sån dyr helg, har haft otroligt flyt. Gratis öllåda, gratis taxi på fredagnatt och billig skjuts hem på lördagnatt då Leo lyckades ragga upp en kille med bil vid rödljuset. Jag gillar Sundsvall.

Gruvade mig mer än nånsin igår när jag skulle ut å jobba. Har inte vart många timmars sömn i helgen så jag tänkte att jag aldrig skulle orka natten, men som den superkvinna jag är var jag knappt trött överhuvudtaget. Jag är imponerad av mig själv.

Idag tänkte jag vara hurtig och ut å motionera men det kom visst saker emellan.....
Sen får jag äran att jobba med min mor inatt! Woho! Jag längtar!

När jag blir stor ska jag också ha en ismaskin i mitt kylskåp.

/Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0