Imorgon..

..är det onsdag och halvlek! Snoret rinner lika mycket som regnet öser ner utanför fönstret! Jag lever iaf, fast det är knappt! Blomfesten tog alla mina krafter och då har bloggen blivit lidande!! :/ Men nu ska det bli ändring på det!

Jobbar som sagt hela dagarna med en massa barn, vissa dagar roligare än andra! Idag kom en liten kille ut från toaletten sjungandes på Carola´s låt Främling och jag tar ton och fortsätter sjunga vidare på den. Då tittar han med stora ögon på mig och frågar om det är jag som är hon som sjunger på skivan som han äger? Carola menar du, sägar jag. Jaaaa är det du som är Carola? Nee det är jag inte säger jag lite småskrattande och undrar om han tyckte jag sjöng fint? Mm..du lät precis som hon på min skiva! Barn är allt bra söta! Så Carola släng dig i väggen!! ;)


Nee nu ska jag hoppa ner i sängen! Är sjukt trött och otroligt less på mina näshål som är helt igensnorade!!

/Äm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0