Många..

..bollar i luften och en hel del jobbande! Jag är helt slut efter helgens bravader och just nu känns det som om det inte spelar någon roll hur lite eller hur mycket jag sover, jag är lika trött iaf!

SOFIE OM DU SER DETTA SÅ RING MIG! Det går inte att komma fram på din kära mobil!

Tina fick ett mail i fredags om att det blivit ändringar för våran hemresa i december. Jag tittade min mail men hade ej fått något. Konstigt eftersom att vi bokat exakt samma resa och med exakt samma flightnummer?! Kollade upp min resa på checkmytrip.com och insåg att jag hade blivit ombokad till ett helt annat plan  tio timmar senare...KUL! Så jag skyndade mig att maila dom för att se om det blivit något fel, men det hade det inte min resa var den som fanns på ckeckmytrip.com. Så idag ringde jag dom och efter 20 minuters väntan fick jag äntligen byta till samma plan som Turner. Så nu Soffiproppan så är det bäst att du kollar upp din flight så att du inte sitter på ett annat plan än oss!!



/Äm

Kommentarer
Postat av: Fi

Mmm det här är spännande! ;)

2008-07-22 @ 19:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0