Söndag..

..dagen efter och söndags-sjukan är igång. Fast jag mår oförskämt bra idag! Gårdagen var rolig och gick i blommans tecken! Solen sken, vi spelade kubb, sjöng allsång, hittade en förfest och sedan en annan, åkte Doroteas minitåg upp och ner och överallt. Efter det bar det iväg till hotellet där det var massvis med folk, lite dans och mycke prat! Vidare på efterfest (hör och häpna, Mary tog sig på en efterfest!), där blev jag och Turner kockar och satte igång att koka 23 ägg. Men efter 20 minuter och äggen fortfarande inte var klara så gav jag upp och lämnade över "kockande" till någon annan och traskade hem till sängen! Ögonen ramlade igen så fort huvudet hamnade på kudden!


Hela kvällen finns både på kort och film! Hahaha!


/Äm

Kommentarer
Postat av: Tjocksocka

Blev alla supersjuka eller var tar alla inlägg vägen, något fel på mitt uppdateringsprogram i datorn?

2008-07-15 @ 15:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0