Spindel i bh:n

Jag vet inte om jag ska se det som tecken eller bara ett otäckt inträffande. Igår satt jag i godan ro och läste en bok som jag skrattade så tårarna sprutade åt (Lisa Jewell - Våga flyga), råkar bara av en händelse titta ner  i glipan under tröjan och där springer en liten spindel upp ur bhn?!? Har det gått så långt att spindelväven börjar växa på mig? I mina öron låter det som bhn flyger av för sällan. Marie säger att jag behöver inte oroa mig för att jag är gammal å rutten förrän det ramlar ur två russin därifrån.......vilken tröst.


/Fi


Kommentarer
Postat av: Äm

Jaaa och än så länge är det väl ingen risk att det trillar ut två russin?! ;)

2008-07-26 @ 22:56:15
Postat av: Fi

naa kanske är så....fan jag har fått åldersnoja?! haha

2008-07-27 @ 13:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0