Turner is back in norrland!

Har vart på semester i Stockholm. Kan beskriva min resa såhär:
-Kände sig som en bonnläpp (förvirrad en)
-Hade det super skoj
-Fick åka ut till Fjäderholmarna
-Åt Sushi
-Vart ute i solen
-Blivit snor förkyld
-Lång resa hem, men lyckades ta mig hem hel
-Åt en god middag med en gammal vän

Med andra ord så har ja haft det super skoj! :) haha!

Men nu när ja åkte bussen hem, va de smock fullt och ja satt å snorade å grät och snorade och grät....allt ihop på samma gång! Sen avslutade ja med att slå huvudet i min tv när ja skulle stoppa i kontakten....-LYCKAT-

Men ja är inte den som är den, så nu ska ja kurera mig tills lördag då det smäller! :D haha!

pussåhej!
/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0