Yess...

...dags å gå å jobba igen! Känns bara hur underbart somhelst att först ha sovit bort en solig dag å sen få gå tillbaka igen till jobbet för att upprepa saken imorrn.

Har ändå fått till lite idag. Har lagat maten och bjudit ett halvt kompani, slagit upp en paviljong på altan och betalat en bunt räkningar. Nu sitter jag å drar mig för att behöva hoppa ur mina fina röda byxor med vita stjärnor. Brukar gå till så här om kvällarna innan jobbet. Jag gruvar och gruvar så jag nästan kommer försent till jobbet. Väl där är det ju inga problem. Dom har tur som har mig som styr upp verksamheten.

Två tolvåriga flickor står här å fnittrar. Flickor i den åldern är rätt fascinerande.


Förresten! Med tanke på hur mkt pengar jag nu tjänar när jag jobbar som ett svin, visst borde jag få unna mig lite nöjen i helgen?


En annan sak också, var beredd på sms-terror. Fisen har skaffat fria sms mohahahaha


/Fofie.


Kommentarer
Postat av: T

Självklart får du unna dig lite nöjen! Det får man alltid vettu! :)

2008-07-03 @ 20:17:21
Postat av: Storstrumpa

Inte ett endaste sms,far du med en gnutta osanning?

Jobbar vi oss ifrån varandra???????

Miss ya!

2008-07-05 @ 11:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0