Alldeles..

..strax ska vi åka och äta på hotellet - texmex!  Sedan blir det nog en lugn och stillsam kväll, är galet trött! Men imorgon blir det andra bullar! Hoting har ju marknad och den måste man väl åka och kika på, sedan blir det fotboll (så alla som känner sig sugna på att dricka en kall öl och kika på fotbollen är välkomna till vallmovägen!) och vem vet kanske slutar det med styrdans i Hoting?! Haha!

Nej  nu måste jag klä på mig, fast helst av allt skulle jag vilja gå i mina ubersnygga spidermankallingar och svarta urtvättade linne..

/Äm

Kommentarer
Postat av: fi

JAG VILL!

2008-06-13 @ 18:48:51
Postat av: Äm

KOM KOM KOM KOM KOM KOM KOM KOM KOM!! :)

2008-06-13 @ 23:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0