Bondmora??

Det här kommer som en chock, att min egen bästaste enda svägerska vill att jag ska gifta mig med en bonde och bli bondmora. Jag finner inga ord. Hur har du tänkt jag ska kunna bli rik på att mjölka kossor? Hur har du tänkt att jag ska kunna bjuda er på lyxiga karibienresor om min man är bonde? Har aldrig hört på maken. Dessutom, mitt bröllop på den vita stranden med det turkosa havet i bakrunden är ju isåfall bara att glömma. Nej du tack du, då får det hellre bli en pizzabagares son med rötter i...ja inte vet jag ;) Har iaf (trots detta påhopp) haft en trevlig kväll hos svägerskan. God mat, trevligt sällskap, halvrolig film och gott vin! Jag tycker om våra sammankomster! Kanske jag trivs i Kornsjö...för att jag då är på landet...bland en massa bönder?! Jag tror bestämt att jag är hemligt förälskad i grannbonden! Vilken somhelst! Oj oj, det här var en ny insikt för mig. Imorrn: Släktträff! Tydligen har flera av dom redan börjat ikväll, men vänta ni bara tills imorrn! /Sofie

Kommentarer
Postat av: Angelica

Brukar inte skicka "reklam" såhär men om du har tid får du jätte gärna rösta på mig på den här sidan http://www.breeze.se/modell/Default.aspx?PagId=4&id=0&sort=all&model=170. Vinner jag så får jag stå som modell för breeze.se 's kläder, hade vart så kul !

2008-06-28 @ 00:29:59
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/
Postat av: annso

Du skulle nog passa jättebra i huckle och förkläde!

2008-06-28 @ 10:39:33
Postat av: Fi

haha jaa det har du rätt i...men skulle jag inte passa bättre i stråhatt, sarong och sand mellan tårna? ;)

2008-06-28 @ 11:18:27
Postat av: Äm

Snart börjar väl "bonde söker fru" igen och då är det bara att du anmäler dig på någon snubbe. Föredrar du hellre grisbönder än korbönder?! :)

2008-06-28 @ 20:05:38
Postat av: Storstrumpa

Är det ok om jag lämnar detta inlägget till en singel i byn??? Sen Fi,varför ska du mjölka kossor bara för att din man gör det ???



2008-06-29 @ 17:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0