Dagavild..

..och trött! Har varit ledig i fyra dagar och gissa om man blir dagavild?! Idag har jag måndag i skallen. Börjar jobba om en timme och sen blir det jobb fram till 22.00 ikväll! En långdag med andra ord..

Igår gick jag ut och tog en öl på Olle´s i sällskap med Annso, Malin, Lina och Lina´s ex samt hans nya tjej. Mycket trevligt, vi pratade om allt mellan himmel och jord. Vid halv ett  var vi nöjda och drog på max för att käka ost! Guu så gott det va. Stötte på våran Nils som hastigast innan vi tog våra cyklar och cyklade hem.

På torsdag bär det av hemåt igen och då är det dags att börja med promenixerna IGEN! Haha känner mig aningen förslappad :P

Nee bäst att käka lite och sen in i duschen så att  jag slipper stressa som vanligt!


/Äm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0