Dorotea.

Jag är i Dorotea och det är så roligt! Kom igår och då bjöd Tina på middag, mumsigt värre. Sen blev det fotboll hos Svanne med Peter, Dennis, Mattias åsså jag å Tina förstås. Var rena festen, glass, kaffe, popcorn, dricka och ostkrokar. Men inte hjälpte det Sverige fram till seger...

Idag har solen lyst på oss. Tina har jobbat så jag har fått klara mig själv. Jag å Peter drog raggen...for på ok och träffa Svanne. Blev kaffe och glass. Sen en sväng på husvagnscenter och träffa Anders. Längesen! Vi träffade också en rolig gubbe där: Det är ok att köra bil om man har druckit...så längesen det är på grusväg...
Vi hann även med att sitta på bryggan i solen en stund med Fredrik.
Jag har hunnit med att träffa så mycket folk, jag saknar att Dorotea inte är hemma längre...

Nu ska vi äta middag sen får vi se vad som hittas på!

/Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0