fyllechaffis...

...och lite rikare! :)

Jag har kört två super sköna bilar, en va en skoda och den andra en mitsubishi :)
Fick vara fyllechaffis åt min släkt...haha det va ett rent nöje, man fick höra det enda å den andra om sin släkt. Men bäst måste jag få säga är min Kusin Kent...haha alltså hans historier dom går inte att inte skratta åt. Han är för rolig.....

Min släkt den är ibland alldeles för jobbig men sen kan det med bli jävligt rolig med....haha!

Kvällen har varit bra, fast nu är ja super trött och önskar ja fick sova hur länge som helst imorrn, men vi får se....lova ja ska blogga när ja vaknar så får ni veta hur länge ja sov...håll tummarna till åtminstone klockan nio! :) haha!

pussågonatt!

ps: Äm, min kusin Kent visste vem din mamma va :) :ds

/T

Kommentarer
Postat av: Äm

Neee fasen va coolt att han visste det! :) Haha! Världen är bra liten, och ännu mindre är Hoting och Dorro! Gonatt!

2008-06-08 @ 01:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0