Gräs

Ja igår följde jag med Elinpelin till Umeå, mkt trevligt. Var längesen jag träffade henne och Amanda. VI surrade ikapp tills det var dags å sova. Eller då för min del, inte sova utan bara snurra runt i sängen..och inte sova. Sen åkte jag tillbaka med henne imorse.

Å SEN! Himmel va jag har hunnit mkt och klockan är bara halv tolv! Packat inför min lilla semester till Dorro och sen Borga. Agerat sekreterare åt far min. Klippt gräsmattan, som för övrigt inte är särkskilt liten. OCH dammsugat och skurat huset. Nu när jag varit så duktig får jag nog bo hemma hos mor och far ett tag till...

Nu ska jag försöka skrapa ihop nån lunch innan jag svälter ihjäl.

Sen...off to Dorro..

/Sss.



Kommentarer
Postat av: Storstrumpa

Min bästa svägerska har rymmt å själv har jag inte hunnit något alls... Men som sagt Tackåtack för en finurlig busig överaskning; Varje gång jag träffar dig tycker jag att det var ett bra val att gifta mig med din bror - bara för att få dig till min-alltid-svägerska =) Sen om jag är arg på brodern så påminner jag mig om dig, smart va? Ska patent på äktenskapsräddningstipset så fort jag bara har råd ...



Smart å smurttu =) !!!!!

2008-06-18 @ 21:28:39
Postat av: Storstrumpa

Öh, glömde;

Ha så bra...! vi lär ringa mitt i natten å önska gla´midsommar =)

Å hälsa de gifta att dela en flaska vin i badkaret hur tjock man än är är ett hett hålla ihop tips!

( Vafasiken... större badkar att skaffa när vi har ett sånt fint, hur kul är det bara för att man är lite fet.... )

Ämen, nu kom jag av mig;

Glad midsommar - Love ya ( Till Fi) !!!

2008-06-18 @ 21:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0