Håltimme

Känns nästan som om ja går i skolan! :) haha! håltimme nu till tre kanske eller tidigare, beror på när far min vill sluta jobba. För då ska vi ut å jobba igen....phu!
Idag har ja begett mig till stället där BJÖRNEN åt på en älg ifjol. Jag hoppas verkligen verkligen verkligen inte att den är kvar, eller att det kommer dit nån ny! för då äre jag som säger upp mig fort fort fort! :)

Idag är det juh fredag den 13 som alla vet. varför detta ska vara en otursdag vet ja inte, här sitter jag å har satt 40st till klockan ett. Inge otur där inte! :) haha! ja tror att det är min tur dag så ska köpa mig en lott och kanske till och med spela på en HarryBoy?! hmm, ska tänka på saken en stund! :)

haha! ha en trevlig dag! tjing

/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0