Jaa..

...har ju lyckats vända på dygnet. Kl halv två inatt tänkte jag att jag ändå borde gå å lägga mig, inte för att jag var trött, mest för att jag borde. Men vad spelar det för roll om jag sover på dagarna å är vaken på nätterna? Ingen alls! Har ju ändå ingen å umgås med här haha...
Hursomhelst har jag ganska trevligt på nätterna. Scrubs, geografilektioner (sverige har både väst- och östkust), Scrubs dubbelavsnitt jue, alla polisserier... ja...ni fattar...

Nu ska vi snart sätta fart mot Dorotea. Spännande.



Lillpluttan håller på att bli stor! PANIK!

/Fisfastern

Kommentarer
Postat av: Fi

men herregu va söööt hon är! Å alla säger hon är så lik mig. Blir så stolt att jag kan spricka!



Ja, jag har börjat kommentera mina egna inlägg, so what?

2008-06-12 @ 11:16:30
Postat av: Anonym

http://www.alltforforaldrar.se/kul/promo/extpage/206

2008-06-12 @ 11:19:52
Postat av: turner

Ja men om alla säger att hon är söt, då måste det juh betyda att du är söt?! hmmm men är du säker på att du vill vara det?! Va det inte cool du ville va? hmm....hahaha! kanske kommer! thihihihi

2008-06-12 @ 14:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0