Jobb jobb.

Inatt fick jag uppleva ett fenomen som närmast kan beskrivas som helahusetvillpåtoalettensamtidigt. Bor ju ändå runt 70 pers i bygget så lite stressigt blev det. Gick trots allt bra, inga olyckor.

Stormen hänger i, men vad bryr det mig som bara hänger inomhus, förutom dom 3 minuterna jag har till jobbet med cykel. Jag hade egentligen gärna tagit bilen (då hade jag behövt vistas ute i 3 m) men nu befinner den sig i Alfta eller Nössebro eller något liknande. Hoppas den trivs. Eller ännu bättre, blir såld för dyra pengar! Ha! Det vore nåt, men då tar ju inte pappsen sig hem och det vore ju olyckligt.

För övrigt har natten handlat om keso, krypto och sms-härj.

Jag lägger mig nu, med öronproppar och ögonbindel.

Over and out.

/Sosofofie

Kommentarer
Postat av: Fi

Jag fortsätter väl att kommentera min inlägg (eftersom ingen annan gör det). Dom blir inte som dom skaaaa! Vad gör jag för fel?

2008-06-25 @ 07:52:06
Postat av: annso

Jag har faktiskt ingen aning :)

2008-06-25 @ 08:31:04
Postat av: Äm

Håller tummarna att du får bilen såld. Men det känns lite i hjärtat att inte få åka den mer :/

2008-06-25 @ 09:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0