kl 22.40

Som ni mina vänner kanske känner till så har jag ibland lite lätt för att bli småkär, ja ni vet lite tvärförälskad. Nu har det hänt igen. Fernando Torres. Japp, nu har jag suttit och dreglat framför varje match. Sen säger morsan: "Du den där skulle du ha haft" Å med det förstod jag att det var menat att bli Sofie och Fernando. Fru Torres. HA! Jag ska bli fotbollsfru.
Det här passar ganska bra ihop med min tankegång tidigare idag. Varför är jag inte rik? Varför kan man bara inte få göra vad man vill när man vill, och ha råd med det! Det kommer ju alltså inte bli några problem efter vi har gift oss. Han kommer försörja mig.

För övrigt så sov ju jag då till kl 16.30 idag, rena dumheterna eftersom jag är ledig inatt. Så jag kommer väl antagligen sitta uppe klarvaken till kl..kanske 7 imorrn bitti. Kul.
Kan tänkas att jag har skrivit typ 100 inlägg tills dess.


/Sofie


Kommentarer
Postat av: T

haha satt med å dregla lite över han igår, men nu är han upptagen, alltså får ja ta målisen istället....! :) haha! Han ha juh coolt efternamn å så kan vi bli fotbollsfruar ihop! :D

2008-06-27 @ 14:39:18
Postat av: Storstrumpa

Vill nog att du träffar en sexig bonde i närheten så du aldrig vill härifrån istället..... Å väntar ivrigt på de andra 99 inläggen......



Klem!

2008-06-27 @ 23:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0