Mera glasshistorier..

Tycker det låter som Tina närmast blir utsatt för barnmisshandel. Tvinga nån att äta lakritspuck?! Huvva, jag ryser i hela kroppen ;)

Jag åt iallafall en mjukglass (helt frivilligt, inget tvång överhuvudtaget) och då ska ni få höra. För det första fanns det både vaniljmjukglass, jordgubbsmjukglass och vaniljjordgubbsmjukglass! Har aldrig hört talas om nåt liknande! Mitt sällskap verkade mena att jag låg lite efter..."Öööh är du från Dorotea eller?!"
Men för det andra så frågade damen i kassan om jag ville ha toppingen i botten eller på toppen eller BÅDE OCH! Jag blev nästan yr av lycka! Har ni hört...både i botten och toppen. Stog där och småskuttade och tänkte fråga om man får strössel OCKSÅ! Men jag behärskade mig, påminde mig själv om att jag är 24 år och att nån måtta får det väl vara.
Men nästa gång då ska jag ta med nåt barn och ha som täckmantel.

Anledningen till att vi lyxade till med mjukglass igår var ju för att bästaste svägerskan tog sjuksköterskeexamen igår! HURRA för henne! Blev lite gråtmild men sansade mig, men jag är ju så stolt!

Nu är det studs i säng.

/Sofie

Kommentarer
Postat av: Turner

Dom kommer juh på så många nya smaker av glass, hur ska man hinna hänga med! :) haha!

2008-06-06 @ 08:49:04
Postat av: Stolaste och stolligaste nyblivna ssk / svägesrkan/ storstrumpan

menar... Japp glass i stora lass på den varmaste dagenpå länge åååå jag är såå glad att en Fi tog sig tid över ett viktigt mål i mitt liv (2 glas å nu tänker jag överfalla din bror vilket du inte alls vill veta ;) Love ya!

2008-06-08 @ 19:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0