Mitt i natten

Mitt i sängen, mitt uppe i ett parti Rädda Regnbågen!

Hann nog med att träffa halva Dorotea idag. Grinkalas på Lovisas skolavslutning. Varför jag böla begriper ingen. Var ju inte jag som för sista gången tog examen i Dorotea, å det var inte jag som lämnade fröken å klasskamrater. Men som vanligt dras jag lätt med så vips stod jag med en blöt servett och torkade mina tårar.

Vägen från Dorotea till Bjästa var ovanligt lång ikväll. Var nästan säker på att vi aldrig skulle komma fram. Men framme är vi, å jag har lagt mig tillrätta i sängen. Å vad börjar kurra då? Magen såklart...åååh! Orkar jag en trappa ner, smöra en macka för att gå en trappa upp igen? Man kan ju inte somna hungrig....fuck!

Natt natt

/Ssss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kämpa! Å glöm inte, nattmat gör underverk för figuren!

2008-06-13 @ 01:44:09
Postat av: T

Man kan somna hungrig, men då vaknar man ju inte precis mätt! hmm...

2008-06-13 @ 13:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0