Nä nu..

får det va väl ändå va nog! Jag är väl nog paranoid som det är å nu vill dom ha igenom en lag som säger att man får spionera..sms...telefonsamtal...datatrafik. Va fan?! Så nu är det slut på å porrsurfa och snuskmessa! Då borde jag väl åtminstone få börja snusa igen?

Blev en tung natt. Eftersom jag köpt mig en videokamera hade jag ju absolut inte tid med någon kvällsvila. Det skulle filmas å knappas å testas. Jag insåg ganska snabbt att jag inte är speciellt teknisk. Jag har ändå haft den tanken om mig själv, att jag faktiskt har hyfsat koll men igår blev jag överbevisad.
Bristen på sömn kändes inatt, redan kl 1 var jag okontakbar, men vid 6 kvicknade jag till.
Å inatt har vi nog iaf 14 ggr påpekat att hos oss  jobbar man TILLSAMMANS! Det märkte vi tydligt imorse när jag stoppade in tabletten i munnen på gumman, M gav en sked med fil och G sa "svälj". Det kallar jag teamwork!

Nä nu ska jag sova så jag kan vakna nån gång.

Tjo
/Fofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0