Oj en sån midsommar...

Själv vaknade jag upp igår morse å tänkte, näe va tusan ska ja hitta på egentligen?! Men jag fick mig nått att göra och kan då säga att jag är helt nöjd med min midsommar. Men dock tror ja det blir jobb imorrn....just nu känns det som att det behövs.....jobba alltså! :D

Just precis i detta läge är ja så sugen på skräpmat att ja skulle kunna äta en hel tjur, men ingen som svarar och vill äta med mig, konstigt det där! haha! men dom kanske inte ens har öppet, va vet jag?! hmm....kanske får göra mig lite frulle hemma istället och lägga mig å se en film, det brukar juh vara det ultimata en sån här vacker dag....näe gu ja bara svamlar, hur kan det va såhär? jo för ja är inte riktigt nykter än......blåste...0,8 imorse...det är konstigt! haha

Men nu ska ja se film och äta frulle, en massa mackor ska ja då käka...mummms! haha!

Gonatt!

/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0