Onsdag..

..och jag är hemma i Dorro i ungefär 30 minuter! Var ner till barnmorskan för att kolla blodtrycket och på första försöket så var det sjuhelvetarns högt så jag fick lägga mig ner och försöka slappna av. Men även denna gång var det högt, dock inte lika högt som första! Så fråga hon om jag var stressad? Hm..njaeee lite, bara lite. Haha - vilken lögn jag är väl så stressad så jag får väl magsår snart! Det är papper hit och dit, jobb på hundra olika ställen, och jag lever i en ryggsäck! Men om cirka 3 månader så kommer jag att kunna slappna av och luta mig tillbaka i en solstol, äta färsk frukt och titta på mäktiga tempel i hela 91 dagar..


Nej nu ska jag kasta i mig lite mat innan det bär iväg till Vingelmina igen!


Puss på er mina vänner!

/Äm

Kommentarer
Postat av: Fi

Barnmorskan? Är det en liten bebbe i magen måntro? ;)

2008-06-18 @ 11:30:12
Postat av: Äm

Hahaha nee inte på långa vägar! Var dit för att ta blodtrycket så att jag kunde få mig ännu mera p-piller! ;) Mouhahaha!

2008-06-18 @ 11:36:59
Postat av: Fi

Pjuh, vet inte riktigt om jag är mogen för att få barn än förstår du... ;)

men du, vi ses imorrn hahahaha

2008-06-18 @ 11:47:46
Postat av: Storstrumpa

Jag hörde ; Fi ni får öva heeeeela sommaren på H´så vet ni om ni är redo - anmäl allihopen (Locka med det varma vattnet i kornsjösjön + bastuflotte om inte annat ...)



Svar till " desperat"

2008-06-18 @ 21:34:53
Postat av: Äm

Haha men Sofie nu är det bara att du bjuder ner oss till Kornsjö nån helg ;) Bastuflotte tycker jag lät riktigt trevligt!!

2008-06-19 @ 17:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0