Planen

Tanken var att komma till Umeå imorrn, men då kom jag på att jag har en hel halv handelsträdgård att ta hand om här hemma eftersom mor och far flytt fältet. Så då vart det bestämt att jag stannar hemma över helgen. Mor ringde och hon tyckte synd om dottern som skulle sitta hemma ensam hela helgen så då sa hon: Du ställer ju bara in blommorn! Ny plan, jag pratar med Äm och bestämmer att jag kommer till Umeå. Men med lite eftertanke känner jag inte att jag hinner. Jag sitter här och barnvaktar, på 2 dagar har jag lyckats stöka till så det närmast ser ut som en krigszon här. Dessutom jobbar jag inatt å ska på skolavslutning, så jag hinner ingenting! Varken diska, städa, packa eller äta. Så! Jag försöker få tag i Elin å hör om jag kan åka upp med henne på fredag istället.  Ok?

Jag är så trött, så trött så trött. Jag kan inte sluta tänka på sängen. Men det är inte aktuellt, för det ska köras traktor, målas gammmercabuss och busas.

Over and out.
/S

Kommentarer
Postat av: Äm

KOmkomkomkomkomkomkom!! Vi kommer ju att ha så mysigt!

2008-06-04 @ 20:14:16
Postat av: Äm

KOmkomkomkomkomkomkom!! Vi kommer ju att ha så mysigt!

2008-06-04 @ 20:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0