Rain, Rain....

....eller Lain, Lain som dom skulle ha sagt där borta! :)

Idag skulle ja jobba arslet av mig va det tänkt, tills ja kika ut imorse och såg att det regna. På nått vänster blir ja helt tung av alla regnkläder och stövlar man måste ha på sig, så ja kan helt enkelt inte jobba. Satte ner 16st å sen blev ja less. Hade redan ramlat 2 gånger med "mesen" så ja tyckte ja förtjänade att åka hem. haha!

Så idag är ja en dålig människa, sitta här inne å mysa när ja egentligen ska va ute å jobba! FY TINA!

Helst av allt skulle ja vilja lägga mig ute på balkongen och läsa en bok, men det är för kallt, visste ni att det bara är 8 plus här, snacka om att man inte riktigt förstår vart den där sommarvärmen tog vägen...hmmm......!

/T

Kommentarer
Postat av: MissMary

Lain, lain!! Haha! Förstår att det inte är kul att jobba i regn! Och det såg väl inte nå bättre ut imorgon? Ska vi få en kall sommar full med regn nu??! Duuu vet du vad? Jag komma hem på torsdag, weeeee! Fast det känns trist att lämna Annso här för vi har haft så roligt! Btw så skulle jag ha velat se dig när du..

2008-06-10 @ 12:22:59
Postat av: Miss Mary

..ramlade med mesen! Du gjorde väl inte illa dig?! Kramkram!

2008-06-10 @ 12:24:10
Postat av: T

Nej nej inte gör ja illa mig inte! :) haha! ja imorrn blire uppehåll stog det iaf, men man får se va det blir för väder....hoppas då inte på regn! :D

2008-06-10 @ 13:26:51
Postat av: Fi

men tänk på planten! dom behöver legn för att kunna växa å bli stora! ;)

2008-06-10 @ 13:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0