raindrops is falling from my head....

Som alla vet så regnar det ute, det har regnar sen ja steg upp i morse klockan halv åtta! Tänk va mycket regn det måste bli. Hmm...! Men hur som helst har min dag vart helt ok. Gick super på jobbet, men när ja hade en halv kassett kvar och gick å nynnade för mig själv så vips försvann mitt ena ben! -ahhhhhhhh- skrek jag och jag hade lyckats gått ner mig i värsta dy hålet. kallt kallt kallt kallt kallt kallt! Inte för att ja va blöt innan eftersom det regnat ute....Lova ja kunde ta ut flera liter vatten ur sockan. haha! Men eftersom ja va på sånt bra humör så skrek ja av mig lite och sen nynnade jag vidare och satte klart! :) haha!

Så idag har vart på tipp topp humör även fast det regna! :) haha! Det ni!

/T


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nån särskild anledning till humöret? :P

2008-06-23 @ 19:03:26
Postat av: Sofie

Det var jag som undrade..

2008-06-23 @ 19:03:55
Postat av: T

haha näe inte det, kände väl att snart äre slut på planteringen, men sen nu idag då känns det helt tvärtom..haha! så tokigt

2008-06-24 @ 11:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0