sanningen....

....om Turners gårdag är såhär:

Tina dricker vin (alldeles för mycket)
Tina får 2 groggar
Tina sätter sig i bilen till hoting
Tina hoppar ut ur bilen 2 gånger under färden för att kexa
Tina kexar i hoting när vi kommer fram
Tina sitter bakom Mojjes och spyr i en timme
Tina åker hem (stannar även nu för att kexa)
Tina går en bit hem för att piggna till
Tina pratar tele i en timme i guesthouset vårt

Tina vaknar upp och mår BAJS!

Detta är min kväll och jag förtjänar att må dåligt idag! haha! Men ibland går de tinte som det går. Eller det går inte som man vill kanske man ska säga....haha! :) 

Men ja är nöjd över kvällen ändå! haha!
Gonatt!
/T 

Kommentarer
Postat av: Fi

Ja jag tycker verkligen det är ett åstadkommande att vara stolt över! :P Vem pratade du med in en timmer undrar jag...? ;)

2008-06-16 @ 07:26:17
Postat av: Turner

Med en kille vid namn Oscar från sthlm...:) haha

2008-06-16 @ 11:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0