Sjusovare...

...är vi allihopa! Åtminstone jag å Lovisa. Sov gott och länge för att sen åka in till staden och inhandla mig en videokamera. Ett råd jag fick var att vänta till veckan då sommarean började men det kliade som tusan i fingrarna så jag köpte en nu iaf. 5200 kr fattigare! MEN JAG HAR EN VIDEOKAMERA! Å den är rööööd..

Bjöd halva Kornsjö på mat. Dom blev mätta.

Inatt ska det jobbas, känns inte jättejättejätteroligt men jag gört ändå. Pengar pengar pengar pengar pengar pengar pengar pengar (mitt dagliga mantra)

Tjo å tjim på er!

/sssss


Kommentarer
Postat av: Turner

va coolt att vi har samma mantra! :) haha

2008-06-13 @ 22:57:30
Postat av: äM

Det var coolt för jag har med denna mantra!! Men som du säger, pengar! Va häftigt med en videokamera..men jag känner att det kommer att bli en hel del pinsamma minnen på den!!? Ooooops!

2008-06-13 @ 23:15:08
Postat av: Äm

Och btw, följde det med något stativ så att vi kan rigga upp den på gatan då vi breakdancar??

2008-06-13 @ 23:16:20
Postat av: Fi

Pinsamma minnen!? jag är aldrig pinsam, är ni?

stativ nej men jag tänkte då bygga ett där nere på plats, av bambu...eller av tinas dreds.

2008-06-14 @ 07:21:52
Postat av: Äm

Hahaha den där idén om Turners dreads gillade jag! Kommer nog att funka bra, kanske en affärsidé?! Nejnejnej, pinsam? Jag tänkte mer på alla runtomkring ;P

2008-06-14 @ 09:35:25
Postat av: Fi

Kan va! hahah. Egentligen skulle man väl kunna använda dom till nåt mer....typ..bogserlina, skurmopp? ja, möjligheterna är oändliga!

2008-06-14 @ 17:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0