Släktträff

Lördag i Boda och släkträff. Lag blå vann tävlingen (mitt lag). Blev mycket av det goda drickat igår, och det har jag mer än känt av idag. Rött och vitt vin, öl, sprit och whiskey...massa whiskey. VARFÖR?! Det är förrän nu, snart midnatt, som jag börjar känna mig som människa igen, en levande sådan. Vaknade i det varmaste tält i världshistorien imorse och där fanns inge luft att andas. Hemskt.
Men hur bakis jag än varit idag så var det ju värt det. Så himla roligt vi hade! Vi är en rolig släkt. Synd bara att brodern var tvungen att jobba och inte kunde vara med oss. Även fast jag ringde och lät han veta hur kul vi hade...en gång...två gånger....resten av gångerna tröck han bara upptaget på mig.

Så efter en hel lång dag i ryggläge for vi hemöver och jag packade bara om väskan och fortsatte med Rickard upp till Elin. Så nu sitter jag i Umeå, klarvaken. NU?? Nu när jag får sova.

Såå godnatt/Sss

Kommentarer
Postat av: annso

Fröken! Du var inte på samma släktträff som Blondinbella? ;)

2008-06-30 @ 08:46:21
Postat av: Fi

Hahah inte vad jag vet ;) iofs har jag en del minnesluckor så det kan tänkas hah

2008-06-30 @ 11:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0