Tragiskt!

Att man ska ta å jobba på en helg som denna när det händer MASSA saker där borta....! :) Men lite pengar tjänar ja väl förhoppningsvis så då blir man juh glad när lönen nu kommer. Den kommer dock i Juli så ja ska gå en HEL månad utan lön...fast ska inte klaga, då blire juh inte så mycket gjort heller som ja måste spendera mina pengar på! :) haha!

Snart ska jag å min far ut å jobba lite. Han ska som sagt hjälpa mig för enligt han själv behöver han lite motion, så han skulle hjälpa mig idag och sen några kvällar med! Man jobbar juh faktist bara 4 dagar nästa vecka....weho! Å på fredagen är ja redan uppbokad.....tänka sig! haha!

"Don´t worry, about a thing, because everything little thing, gonna be alright"

/T

Kommentarer
Postat av: Miss Mary

Vad ska du göra för trevligt på fredagen?? :)

2008-06-01 @ 11:13:51
Postat av: annso

Jadu Tina! Det är okej att vara hemma och tjäna pengar, men det var himla kul i helgen. :)

2008-06-01 @ 11:46:41
Postat av: Turner

Jag ska fara till Hoting och hjälpa till att måla farbrors hus, plus vara chaffis åt mor å far om dom vil dricka. du vet det bjuds på massa gott! Släkten målar och dom bjuder på mat! :) haha

2008-06-01 @ 11:48:15
Postat av: Miss Mary

Ahaaa men det lät ju trevligt! :) Kan vara bra med lite nöjen oxå så att man inte blir utbränd!!

2008-06-01 @ 11:51:28
Postat av: Turner

japps verkligen! :) haah

2008-06-01 @ 11:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0