Utslängd...

Min mamma är så snäll, igår sa hon att ja inte fick sova hemma för att dom skulle städa idag. Vilket är ganska snällt sagt eftersom då kan ja inte bli arg när dom börjar städa tidigt på morgonen! Men i alla fulla fall så när ja kom hem sa dom åt mig att gå ut å lägga mig i gäststugan så tog ja mitt täcke och kudde och gick å la mig där ute.....och gu vilken skön säng det va där, tror ja ska flytta ut dit! haha! Tar datorn sixten och flyttar dit! Sen har ja sett på film med Jerry och ätit en MASSA popcorn....mumms. Å ikväll blire fotboll hos Dennis som ja lovade ja skulle se film med ikväll, men det blev fotboll istället. Det är juh för tusan final....Tysklan-Spanien.....undra vem som vinner? Ja hoppas på spanien men ja har alltid fel...men men det får vi snart se! :) Peace out! /T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0