Vad..

..är en dans på Lajksjöfestivalen mot att prata i telefon med Fiiisen! Herregud jag var tvungen att lägga på luren tillslut. Eller det bröts (fast jag var tvungen att ringa upp hon igen)..haha! Hon sa att hon druckit för många öl i Thailand så att hon inte fick plats bakom en stolpe och att hon hellre ville gifta sig på Bangla än i Kornsjö med en bonde! Hahahaha! Jobbade mellan 9-18 idag, samma tider gäller för morgondagen! Kom hem till ett tomt hus här på Bergbacka så jag slängde mig i soffan framför teven, fastnade för Extreme Home Makeover där det var en liten tjej på 8 år som besegrat cancern och sedan fått tillbaka den igen. Men en klokare och givmildare 8-åring har jag nog aldrig varit med om. För sina sparpengar köpte hon gosedjur till andra sjuka barn på sjukhuset och hon bakade även kakor till sjuksystrarna, tårarna bara rann ner längs kinderna. Jag mår verkligen dåligt av just ordet cancer! Och inte nog med det, jag läser just nu en bok som heter "och himlen var oskyldigt blå" som handlar om ett par som var med och överlevde Tsunamin. Fy fan alltså, naturens krafter är otroliga! I början av boken grät jag konstant (nästan så att jag tappade andan).. Man kan inte gå runt livet, bara rakt igenom det! /Äm

Kommentarer
Postat av: fi

konstig whiskey jag måste ha druckit för det där minns jag inte haha :P

2008-06-30 @ 00:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0