Visste ni att....

...om man springer ett varv runt sjön, då har man kommit en bit på vägen! :)

Idag har jag förstört min handled kan man säga....så mycket sten som det vart idag har ja inte sett sen ja va i STENBACKA (man hör juh på namnet att nått inte är rätt där). Men hur som helst så fick ja ner mina kära plantor och åkte sedan hem och trodde klockan va ap mycket, kändes som det, men tusan då va klockan bara två...haha så tokigt! :)

Oj måste berätta va som hände idag, detta är spännande ja lovar...haha! Hade lastat in mina plant i bilen och så började jag köra....va äre inte som hänger där precis framför mitt huvud, typ sådär 20cm från mina ögon? Jo en spindel. spindelrädd som ja är tvärstannar ja bilen, öppnar dörren och försöker blåsa ut den. Funkar juh såklart inte så den hamnar på ratten. Försöker då skjuta ut den med fingret, men den har juh sitt lilla spindelnät som den sitter fast i så den hamnar på byxorna mina. Tillslut tar ja hela handen och fläktar ut den......phu.....äntligen borta.....sen kan ja säga att det kröp i hela kroppen. usch alltså tänk den stackarn som va förvirrad och trodde han kunde bo i bilen...men nu fick han juh ett bättre hem, ute i naturen. :) haha!

tack för mig
/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0