Lange..

..sedan sist! Nar man val sitter vid internet ar det 1000000000 saker man ska gora och da far tyvarr bloggen komma sist!

Men nu har jag tagit mig i kragen och tankte skriva nagra rader. Vi befinner oss alltsa pa Kho Phangan, dar vi fordriver dagarna med sol, mat och god mat. Pa kvallarna dansar vi barfota med sanden mellan tarna och havet alldels bakom oss! Detta livet mina vanner. Sjalvklart finns det dagar da jag langtar hem till Sverige efter den kalla luften, husmanskosten och familj/vanner! Om 3 dagar ar det dags for fullmoonpartyt! Ska bli riktigt spannande med tanke pa att jag ar liiiite folkskygg och pa denna lilla strand ska det vara omkring 10 000 tusen dansglada manniskor (under hogsasong 30 000 tusen, sa TACK OCH LOV for att vi ar har nu under lagsasongen!!) som ska dricka hinkar med sprit och dansa under manen!!

Ne om jag ska ta mig en liten promenad innan jag atervander till Bungalowen for att se om dom andra borjat vakna till liv (dom har inte lart sig att man maste dricka varannan vatten)...

Kramar!

/Marie

Kommentarer
Postat av: annso

Saknar dig!

Oj, förlåt. Självklart saknar jag er andra också men nu var det Marie som författade inlägget! :)



PS! Efter förra veckans sjukdom (som även fortsätter denna veckan.. det är tydligt!) så vill han fortfarande träffas! DS

2008-10-13 @ 09:15:54
URL: http://tillvidare.blogg.se/
Postat av: Marie

Jag saknar dig med! Langtar till Umea och alla vara bravader :) Och lova att halla oss uppdaterade om grappen! Spannande spannande!

2008-10-16 @ 13:34:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0