Jag..

..känner en längtan efter:

..att få packa mina saker som kommer att vara mitt allt i 3 månader framöver.
..att få sitta på Rasta Pub & Peacehouse.
..att få dansa barfota i sanden på Phi phi.
..att få ta in alla nya intryck och upplevelser.
..att få titta på solnedgången.
..att få komma hem lagomt till jul och äta all god mat som julen har att erbjuda.
..att få fira nyår tillsammans med mina underbara vänner.
..att få flytta till en alldeles egen lägenhet.
..att få glida fram på snön en solig vinterdag..!


  

Dagarna går som fortare då man har någonting att längta efter!


/Äm


Kommentarer
Postat av: Malinwi

Hej mina favoritladies, nu är jag här hos er på bloggen! Och sen så ska vi vara med varandra i helgen oxå ju! Många pussar och mycket kärlek till er!

2008-09-02 @ 19:48:15
Postat av: Äm

Men hej vännen! Va kul att du har hittat hit och vad trevligt vi ska ha i helgen!! :)

2008-09-02 @ 20:09:39
Postat av: Fi

Jag längtar också, TILL PRECIS SAMMA! ;) ååh så trist att jag inte kan joina er i helgen :(

2008-09-02 @ 20:19:32
Postat av: Äm

Men är det sant?! Vi är verkligen själsvänner! ;) Och jag tycker med att det är trist att du inte kan joina oss i helgen!! Bhuhuuuu

2008-09-02 @ 20:57:52
Postat av: T

Jag längtar med till allt det där :) Men inte länge kvar och absolut inte länge till helgen. skoj skoj!

2008-09-02 @ 21:42:18
Postat av: Anonym

http://www.aftonbladet.se/nyheter/analys/wolfganghansson/article3234854.ab

2008-09-03 @ 13:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0