Återigen..

..halvlek.

Ikväll kommer systeryster och imorgon åker vi till Storjola. Jag längtar efter lugnet, efter alla god mat och efter min älskade släkt! Och det jag längtar allra mest till är badtunnan och den kalla ölen ;)

Imorse åkte Sofie och Tina til Thailand och jag är så avundsjuk! Drömde att jag följde med dom i smyg utan att berätta för mor och far. Ojojoj, gamla ex dök upp, jag snurrade runt för att hitta hem till min lägenhet i Umeå och hamnade på en färja och vips så var jag ute och åkte båt i en kanal. Ja drömmen var helt galen!


Ne nu ska jag spela ett parti betapet!

So long!

/Äm

Kommentarer
Postat av: Tess

Ååå, jag vill oxå vara med och bara tunna och dricka öl:)

2009-04-08 @ 23:09:42
URL: http://anntezz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0