Att sakna..

..och att bli saknad!

Att sakna någon eller något kan vara smärtsamt medans man blir alldeles varm inombords då det är någon som saknar en.


Ångesten har återigen besökt mig, kommer jag någonsin att bli av med den?!

Helgen har varit underbar. Vi har kört skoter, pimplat (tyvärr ingen fisk), haft femkamp, badat badtunna, ätit och druckit gott samt haft disco med snurrande färger i hela kåken! Och vädret har varit på våran sida, klarblå himmel och strålande sol!! Som vanligt går tiden alldeles för snabbt och vips så är det slut på det roliga. Nu sitter jag hemma i Dorro, ska packa om väskan, slänga i mig lite mat och sedan går taxin tillbaka till stan..och det är där ångesten kommer in i bilden. Jaja, nu är det inte länge kvar tills jag får börja jobba och äntligen en "normal" vardag som alla andra!!


Sommaren är på ingång och det är mycket som ska hinnas med. Jag hoppas bara att tiden och pengarna räcker till!!


Turner o Sofie: Va mysigt ni verkar ha det! Och har jag förstått det rätt? Bor ni på samma ställe som vi bodde på sist?Kanske till och med samma rum? ;) Som sagt hälsa alla från mig och var rädd om er! Haha lite komiskt att oroligheterna är igång igen precis lagomt tills ni kommi in i landet igen (dock är det dom rödas tur att höja sina röster). Jaja puss och kram på er!!


Byebye allihopa!

/äM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0