Dagen..

..mitt i veckan är här och snart tippar vi över mot slutet av denna vecka.

Det finns saker som jag går runt och funderar på, inga viktiga saker, utan bara vanliga småsaker som dyker upp. En sak är varför i hela friden vuxna människor cyklar runt i denna stad utan att hålla händerna på styret?! Det gjorde man när man var 9-10 år och ville impa på polarna. Livsfarligt!


Motivationen till att ta tag i och göra saker och lika med noll! Solen skiner men lusten att vara ute finns inte. Jag längtar så mycket till på måndag. Lite nervöst men ack så roligt att få träffa nya människor!!


En tekopp och Roomservice så överlever man även denna kväll!


/äM


Kommentarer
Postat av: Tess

Vad är det som händer på måndag...jag som bor utanför verkligehten och i den lilla säsongsbubblan har ju ingen aning :P Nyfiken som bara den...

2009-04-22 @ 22:55:59
Postat av: Tess

vad är det som händer på måndag?! Jag som befinner mig utanför verkligheten och i säsongsbubblan har ju ingen aning...nyfiken som bara den:P

2009-04-22 @ 22:59:18
URL: http://anntezz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0