Ikväll..

..hade jag gärnat befunnit mig i Thai, där hade jag dragit på mig min älsklingskjol, en tischa och dans-skorna-ala-flippflopp! Sen hade jag tagit en kall leo el chang på balkongen innan jag hoppat på en vespataxi som tagit mig till ett av alla gatukök med blåa och röda plaststolar. En god thaimiddag tillsammans med lite sodawater och sedan kan ölrundan börja. Första stoppet hade blivit på Rasta, därefter hade jag ringt till Mr Kim som äger Patongs coolaste tuktuk med världens största baslåda (när vi ringde visste han precis va som gällde - 2 lap & good music!). Han släpper sedan av mig vid Peace Houce där det blir pilkastning och lite snack med Man och hans roliga personal. När ölen är slut hoppar jag på en vespataxi igen som tar mig till Vanessa och Boy´s bar som ligger lite längre bort men på samma gata. Beundrar Boy´s handgjorda smycken och surrar lite med Vanessa innan det är dags för att bege sig ner mot Bangla igen. Grabbarna Grus och gratis sprit! Sen är det äntligen dags för Hollywood och skaka rumpa fram tills fem på morgonen. Dags att åka hem och sova?! Nej nej nej..en vespataxi eller tuk tuk till bergen och Safari för att skaka ännu mer rumpa långt in på morgonkvisten!! På vägen hem blir det självklart ett stopp på Subway för att inhandla lite macka + kaka + cola!! Nuu kan jag återvända till rummet för några timmars sömn innan det är dags att hoppa i bikinin och bege sig ner till beachen!!

Någon som är sugen på att följa med?








/äM

Kommentarer
Postat av: Tezz

Hihi, klart jag är sugen på att följa med vännen!

2009-04-16 @ 23:47:10
URL: http://anntezz.blogg.se/
Postat av: annso

Absolut! Jag med!

2009-04-17 @ 07:52:33
URL: http://tillvidare.blogg.se/
Postat av: Äm

Bra! Då kan ni börja spara så åker vi nästa sommar 2 veckor!! ;)

2009-04-17 @ 08:55:42
URL: http://tillvidare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0