Jag har..

..blivit beroende av hårdbrödmackor och kalles randiga kaviar! Men nu är tuben slut och no money för en ny. Hur ska jag överleva resten av denna vecka utan kaviar?! :S

Igår var det kanonväder och jag lyckades sitta ute nån timme och sola näsan. Hoppades på att det skulle vara samma väder idag men tji fick jag. Snön vräker ner och jag känner bara för att dra täcket över huvudet. Bläää! Nu får det gärna bli den 27 april så att jag får börja göra lite nytta om dagarna.

Usch jag tappar verkligen lusten till att göra någonting alls när jag ser snöflingorna (som nu är gigantiska) falla utanför fönstret!!


Första maj blir det till att pimpla vin och surra om framtiden!


So long!

/äM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0