Sent..

..igår fick jag ett sms av Turner där det stod att jag skulle påminna henne om att hon hade ett armband till mig från Vanessa!! Tårarna började genast att rulla ner för kinderna och jag var tvungen att leta reda på på mitt armband som jag fick av hon och Boy sist vi var där. Dom är världens mysigaste och omtänksammaste människor och jag är så glad att våra vägar korsades och att jag fick lära känna dom!


Översta raden: Turner, Vanessa och Boy
Nedersta raden: Cheggan och Soffan
Bakom kameran: Mary ;)



/äM

Kommentarer
Postat av: Tezz

Jag saknade er över påsken med, nästa år då SKA jag vara med...så är det bara.



Det finns lite planer på att komma och hälsa på dig i Umeå i maj;)



Kram kram

2009-04-17 @ 11:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0