Usch va vi är dåliga..

..på att uppdatera denna stackars blogg! Men, men..livet är som en berg-och dalbana och då blir även denna blogg som en sådan!

I förrgår landade jag i Dorro och här blir jag en hel vecka + några dagar ;) På onsdag kommer systeryster och på torsdag åker vi upp till Storjola för att fira påsk med våran älskade släkt (dock kommer vi att sakna Therese som är i Funäs och sliter arslet av sig). Vi ska pimpla och köra skoter (om vädret tillåter), äta mat i massor, spela spel och leka lekar! Gissa om jag längtar?!

Ne nu ska jag kila upp och fika lite frulle för att sedan kanske vara duktig och gå en promenix i regnet?! Hm..


So long my friends!

/Äm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0