Woups!

Var ju superduperlängesen jag bloggade och det på grund av bristen av ork och motivation. Men nu skriver jag några rader...men bara några.

60-års kalas för älskade mamma igår, jag var värdinna och det var så lyckat! Mamma var så tacksam och glad, det dansades som bara den och alla ha så roligt.
Lite bilder får ni så slipper jag skriva så mycket. Hugo var fotograf igår, han tog säkert 200 bilder. Måste ba visa er va fin jag va i....KJOL igår! :)                                                          


           

       



Nu ska jag försöka vakna till, för nu ska vi ta mamma in på Mamma Mia så hon får träffa Danno.

Kram Fi

Kommentarer
Postat av: Äm

Men guuu va stor Hugo har blivit! Och vilka ögon!! Och krulligt hår, vilken sötnos!! :) Men du va bra söt du med Soffan i kjol och allt!! puss

2009-04-05 @ 15:49:41
URL: http://tillvidare.blogg.se/
Postat av: tina

ja det va allt längesen du bloggade men bättre sent än aldrig som sagt! :) haha! Men du va grymt tjusig! :)

2009-04-05 @ 16:08:51
Postat av: Fi

hihihihi tack :)

2009-04-05 @ 20:06:07
Postat av: annso

Superfin i kjol!!

2009-04-06 @ 17:30:01
URL: http://tillvidare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0