Bärplockare ska ej bajsa i skogen!

Ungefär sådär lät en rubrik i aftonbladet. Men hallå det är väl helt naturligt att bajsa utomhus, alla djur gör juh det! varför ska då inte vi människor få göra det. :) Ja tycker det ska vara helt rätt att bajsa i skogen, är man bajsnödig så är man.

Jag har planterat i många år och ibland händer det att man måste gå å göra nummer 2. Vad tusan gör det?!
Jägarna klagar tydligen på att hundarna rullar runt i det under jakttiden, men alla djur gräver väl inte över sitt bajs så ja mena dom kan juh lika väl rulla runt i det.......:) haha...Med andra ord så vill jag bara säga att jag tycker det är helt okey att bajsa i skogen! :)

BAJSA PÅ!

/t

Kommentarer
Postat av: Äm

Jag instämmer!

2009-01-26 @ 23:04:09
URL: http://tillvidare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0