Bästaste presenten!

Jag fyllde ju, som alla vet, år i torsdags. Hade en alldeles underbar dag och bästa av allt var ju att mamma och pappa kom och överraskade mig! Å Tina den lilla luringen visste om alltihopa! Blev en väldans fest här (såpass att grannarna klagade). Lite HC, som inte var jättespännande, men vi fuldansade oss svettiga, som vanligt.

Har jobbat lite, vart ledig måndag och tisdag....åkt några åk i backen. Fikat lite med Jenny och Alwa. Ja det är väl det.

Lite bilder sen i söndags bju jag på.

         






Åsså en mindre nykter bild. Tyckte den visade min bästa sida så den fick bli stooor.

/Fisen

Kommentarer
Postat av: Äm

Haha så jäkla skön bild!! ;)

2009-01-20 @ 17:16:05
URL: http://tillvidare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0