Benjamin Buttons otroliga liv..

..vilken film!! Från början till slut satt jag bara och gapade och tårarna kom smygandes både en och två gånger om. Jag säger som AjmSofine - jag är mållös! 

Idag har jag försökt att strukturera upp bland alla mina papper. Jag älskar verkligen att få slänga saker! Det känns som om jag blir lätt som en fjäder varje gång jag rensar i min garderob, bland mina papper, i lådor eller bland annat rat som man samlat på sig genom åren!!

Efter middagen följde jag med syskonen Eliasson på modevisning på Dragonskolan. Jag säger bara OMG! Tänk om man var så kreativ när man var 19 år!?! 


Ne nu ska jag fika lite kvällsmackor för att sedan krypa ner i sängen och sova! Imorgon är en ny dag med nya möjligheter!


So long my friends!

/Äm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0